Kiss och bajs får ännu en blondstämpel!

Godafton kära läsare.
OJ, jag har verkligen hittat världens roligaste sak på två bloggar idag. Vilka bloggar undrar du säkert? Jo, "tvillingarna" Kissie och Dessie såklart. Dessa två små "Blogg-drottningar" har verkligen ställt till det för sig denna gång. Eller vänta, denna gången är det faktiskt Dessie som har failat STENHÅRT medans Kissie har dragit en fet lögn. Roligt va? Jag ska förklara.

Denna "fina" väst köpte Kissie 04/11-09. Och oj va nöjd hon är med den! Kissie påstår alltså här att detta är en väst med äkta päls. Det är i alla fall så man uppfattar det när man läser hennes inlägg. Vi ska kolla på vad Dessie har uppdaterad med så kommer ni snart att förstå det roliga.

Nämen titta! Dom har köpt samma jävla väst. Men det är inte det roligaste. Håll i hatten för här kommer det.
1. Dessie köpte denna väst igår (11/11-09). Som ni kanske förstår så måste ju hon lägga upp det på hennes blogg och skriva vart hon köpte den och för hur mycket. H&M, 400 kr. Inga konstigheter. Men hon skriver ÄVEN "Nu kommer säket "Kissbajs" att härma mig.." och OJ vilket missförstånd det har blivit. Kissie köpte alltså denna västen ungefär en vecka INNAN dessie köpte den. Och så skriver hon att Kissie kommer härma henne. Om jag inte förstår det helt fel så kollar alla "inne-bloggare" på varandras bloggar. För det verkar ju som att dom har lite koll på varandra. Så det stör mig verkligen att Dessie lägger upp något sånt här. Hon kanske bara "missade" det inlägget och den bilden. Skulle inte förvåna mig då hon är blond. och blonda tjejer som har en blogg som inte vet hur man stavar "och" brukar vara ganska korkade. Så bra där Dessie, du lyckas alltid få min dag bättre (på ett dåligt sätt).

2. Detta är ju också väldigt roligt. Som ni kanske ser så är dessa två västar IDENTISKA. Bara att kissies bild är lite mörka än Dessies. Hur som helst så har Kissie fuckat upp också då hon verkar påstå att det är äkta päls på hennes väst. MEN icke sa nicke! Det kan ju vara så att Dessies är en billig kopia på Kissies, men det tror jag verkligen inte. Som ni kanske ser på Kissies bild så har hon gjort det suddigt över där man ser vart västen kommer ifrån. Det kanske bara är jag men jag tror att alla håller med om att Kissie och Dessie fick ännu en "blond-stämpel" idag.

Tack för mig
// Jimmy

EDIT: Jag börjar bli osäker på om det är samma.. Jaja, det är i alla fall roligt.


Kommentarer
Postat av: sophia

det är samma ;)

2009-11-16 @ 23:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0