Mattiaz, Paow hennes ätstörning

Godmorgon.
jag förstår verkligen inte varför ALLA små fjortisbloggare har blivit så himla kära i Mattiaz på http://mattixstylingtheworld.blogg.se/. Han har gjort låten "skandalen" och ja, det är en stor jävla skandal. Jag har några aningar om att denna Mattiaz är homosexuell. Om han INTE är det så blir jag väldigt förvånad. Men hursomhelst, alla fjortisar gillar han säkerligen för att han är homosexuell. För det är ju faktiskt det ända han är. Han säger själv på sin blogg att han är artist (jotack, vi vet), Make-up Artist, Bloggare och TV-kändis. nja. Vettefan, jag har sett han på ullared och på Vakna med The Voice. Det är inte tillräckligt för att kalla sig själv TV-kändis. En bloggare, NÄHÄ?! Du har en blogg som du skriver på. Då kan man kalla sig själv bloggare. Jag är också en bloggare och det är ju inte världens största deal. Men det är kul att Mattiaz har fått lite uppmärksamhet, han lär ju bli hatad av många fler än mig. Men hoppas det går bra för han.... Paow verkar ju vara riktigt kåt på han. Och som lovat, så ska ju detta inlägg handla om just denna bloggande "prinsessan".

"Jag tycker själv att man bör leva hälsosamt och röra på sig mycket. Ibland så önskar jag att jag var tjock, eller ja rundare. Så folk slutade klaga på mig. Jag har inga problem med att äta och har aldrig kräkts upp min mat med avsikt. Men det smakar bara inte bra, och jag har nog aldrig druckit en droppe rent vattenpå typ 2 år."

Ni borde gå in på paows blogg (http://www.paow.se/) och kolla på äldreinlägg och läsa detta inlägg om hennes syn på vikt. Jag vet inte riktigt, men jag tror ni kommer få er ett stort skratt. Jag vill verkligen inte vara den som är den (eller, Jo det vill jag), men paow claimar ju ganska mycket att hon tycker att man ska leva hälsosamt och leva sunt. Och hon skriver till och med att hon önskar att hon vore lite rundare (tjockare). Men det tror jag är bullshit. Jag menar VAFAN?! Det är ju faktiskt inte direkt någon som stoppar henne. OM du nu vill vara lite rundare, så fixa det och sluta klaga. "Wäh, jag kan knappt äta för jag inte har någon matlust", come on. Du skulle inte tagit dom doserna avmaskingsmedel när du var liten. Men om man ska vara lite seriös. Hon skriver själv att hon inte har något problem med att äta i början av inlägget, "men det smakar bara inte bra". Och att inte dricka rent vatten på 2 år, visst. Bara du får i dig det på något sätt så. Paow, flickan som säger att man ska leva hälsosamt FAST hon själv har någonslags ätstörning på hyllan. Hon är sjuk, och jag tror hon är det på riktigt.
Paow, om du läser detta. Man ska vara ärlig, och om man tycker någon är lite FÖR tjock då ska man ju fan säga det till personen. Samma sak gäller för smal. Så paow, dina ben ser ut som tändstickor och sluta whina på att du inte kan äta. Ta dig i kragen och gör det du måste. Ät och bli lite rundare. Då blir du ju som du vill. Du verkar ju inte nöjd. Du skriver att om man är för tjock så ska man sluta småäta och bara äta tills man är mätt. Okej, jag tycker du ska börja småäta och äta lite mer än vad du klarar av. Så du blir nöjd med dig själv, jävla gnällspik.

// Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0