Sverige och Dessie.

Godmorgon.
Ni kanske minns att jag skrev om belleofsweden igår. Hoppas ni gillade det, för idag kommer det förhoppningsvis bli värre. Jag vaknade alldeles för tidigt för att min kropp och hjärna ska funka som den ska. never the less så ska jag skriva ett blogginlägg ändå. Jag kollade igenom några bloggar nu på morgonen. Så detta inlägg dedikerar jag till "dessie". Först och främst måste jag själv säga vad jag tycker om denna människan. Och tro mig, det finns sjukt mycket att säga om denna kissiekopian. Nästan för mycket för att jag äns ska komma på vad som verkligen är det värsta med henne. Är det hennes patetiska inlägg, att hon plagierar kissie RAKT AV, eller om hon nyligen gjorde slut med sin pojkvän och sedan blev tillsammans igen. Det sista är defenitivt ett av det roligaste i alla fall. Men det kommer jag in på lite senare.
FÖRST ska vi ta en titt på vad dessie skriver och hennes blogginlägg "Jag bestämmer" har hon gjort en fin liten dissarlista och gillarlista:

"30 + bloggläsare? Haha men herregud, ni över 30.. Trust me ni borde inte vara här och läsa min blogg ;) Lite pinsamt, kan se hur äldre männsikor /vuxna börjar vända sig om på stan för dom känner igen mig."

Detta ligger som etta på hennes dissar lista. Och faktum är att jag inte riktigt fattar varför hon bryr sig om en vuxen 30 åring läser hennes blogg. Om vi säger såhär, skulle hon reagera likadant om t.ex Carolina Gynning läser hennes blogg. Hon hade säkerligen skitit ner sig. När man har en "känd" blogg så får man väl ta konsekvenserna med att alla folk vill läsa den. Vafan, jag blir så jävla trött. Hon ska la vara glad att någon läser hennes blogg? Det att hon kan se hur äldre 30 människor / vuxa börjar vända sig på stan för dom känner igen henne är nog det roligaste av ALLT. För det första så var hon med på det där programmet med Robert Aschberg, vilket jag antar inte är det största ungdomsprogrammet som finns. Jag kan lätt tänka mig att det är många som är över 30 som kollar på det programmet. Så jag tror vi har ett svar på den frågan där. Och sedan spann jag som fan på detta igår med om "belle" men jag kan inte hålla mig att dra upp det igen. Jag tycker det är så DUMTIHUVUDET att äns vilja känna igen en tjej som denna. Man ska inte uppskatta saker som bara gör världen jobbigare, även fast det kan vara väldigt kul ibland.
Låt oss gå vidare till "gillarlistan". Som andraplats skriver dessie såhär:

"Wannabes.. = egokick! Åh alla vill vara som mig, love it! :D Ser att alla börjar använda sig av rosa läppstift (ja det är bara jag som har det), göra smoothies och använda samma kläder som jag. Smickrande :D"

Oj, jag tror att det har skett ett stort BRUTALT jävla misstag här. Jag kan nog med säkerhet säga att folk INTE försöker vara som dessie. Dessie är som sagt en jävla kopia på Kissie, så om dessie nu tycker att folk försöker vara som henne så har hon fel. Det blir ju automatiskt att folk försöker vara som kissie. Då dessie är kissie nummer 2. Jag älskar det att hon är så hjärndöd så hon verkligen tror att hon är känd. Michael Jackson var känd, OKEJ? Beyonce är KÄND okej? Du är en jävla fluga på en hundskit. JAG GÖR SMOOTHIES, du är inte den ända. Och att använda samma kläder som dessie, är att använda samma kläder som ALLA fjortisar gör nu förtiden. Usch. Det bästa är att hon har sig själv som nummer tre på sin gillarlista. Det verkade verkligen som att hon hade bättre självförtroende än så. "jag skriver mest intressanta blogginlägg". SKÄRP DIG, du har en kompetens på att skriva som en treåring har på dagis.

Fan, nu blev det ingen tid över till att skriva om hennes patetiska slut på förhållandet. Men jag kör det någon annan gång.

// Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0