1 bloggbitch, 2 bloggfjortisar

Tredje inlägget och redan skrivkramp. Nej, inte riktigt. Jag har haft en så bra dag idag så jag är inte så bitter just nu. Eller rättare sagt var. Jag har nämligen precis läst igenom Baby Senoritas blogg och GUD vad det har gjort för förbannad. Jag har EN sak att säga om Baby Senorita: INGENTING, hon är verkligen oroväckande jobbig. Så hon är inte värd kritik i min blogg. Vi ska köra på en av dom "stora legenderna" istället. Den unga och "blonda" Blondinbella. Jag måste verkligen bara börja med att säga att det är patetiskt att hon inte kan hålla upp till sitt namn. Hej jag heter Blondinbella, fast oj, jag är brunett! Jag förstår mig inte på henne. Okej, hon har väl lyckats inom affärsvärlden. Men det känns som att hon är old news. Hon är tråkig, och det är bara för att hon inte är lika extremt dumihuvudet som alla andra fjortisbloggare. och GUD vad jag älskar den person som lyckats hacka in sig på henne blogg och stänga ner den. Det är så jäkla fantastiskt! och inte nog med det. Hon flyttade bloggen bara för att den var hackad till .com. Funkade det? NEJ, för där var det någon som hackade in sig också. MUMS! Det känns lite oldnews med blondinbella. Skit i bloggen, och kör på företaget säger jag.

Nu jäklar, nu har jag byggt upp detta inlägget. Nu är det dags för the big breakdown = Amandavardet
Oj, jag tjikar igenom bloggen lite och ser ett inlägg med en bild och INGEN text med rubriken "Amandavardet eller Linda Rosing?". Först och främst vill jag säga att amanda verkligen är JÄTTE ful.


nu är jag laglig, bild från amandavardet.blogg.se

Jag menar, whatthefuck är det om det röda läppstiftet? Visserligen så är det mycket snyggare än rosa. Men jag tycker inte amanda pulls it of. Hon ser ut som en ful-tjackmissbrukare som nyligen har testat heroin. Vart är hennes kindben, hon kanske börjar bli fet? jaja, så är det väl. Jag tycker verkligen inte hon är lik Linda Rosing, och att hon själv kan påstå det. usch usch. Ännu en sak man kan se två gånger på förstasidan på hennes blogg är videoinlägg där hon sjunger. Det är ju tur (om jag inte har researchat helt fel) att hon inte påstår att hon sjunger bra. För det gör hon ju VERKLIGEN inte. OM hon kommer med något dumt argument "jag sjunger bra när jag gör det seriöst" så visst. Men jag tror dig inte föräns du har bevisat det.

09:29:24
"Det är faktiskt olagligt att sno någons bild och lägga upp den utan att skriva vart den är ifrån!"

18:47:39
"Igår/Idag la ju en viss bloggeska upp bilden på förrförra inlägget och kallade mig tjock och att mina låt går ihop. Tar verkligen inte åt mig eller något för jag tycker om min kropp som den är. Lite störd på att hon gjorde något helt olagigt genom att sno min bild utan att skriva att den är ifrån mig"

Har hon verkligen gått runt och tänk på det hela dagen, att en liten jävla bild är snodd och att det är olagligt. VEM FAN BRYR SIG!? det är verkligen ett litet jävla i-landsproblem. Buhu, någon snodde min bild. Vad fan ska lilla amanda göra åt det? Jag har också snott en bild från din blogg. Men jag är "laglig". Det är så jäkla gulligt också att amanda är vän med paow. Det är bra, två fjortisbloggare går ihop och erövrar världen... eller?

paow är ju också en sådan go tjej. Hon har skrivit "världen bästa" inlägg om vikt.
mer om det i nästa inlägg.

// Jimmy


Kommentarer
Postat av: Tony

Linda Rosing är också asful så lite rätt har hon.

2009-11-22 @ 02:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0