Kissie.

Godkväll.
Det är så jävla svårt att bestämma sig om vilken bloggare man ska skriva om, för alla uppdaterar verkligen med dumma saker HELA TIDEN. Så det är mitt dilemma just nu.
MEN.
Nu smäller det, nu ska vi äntligen prata om the greatest blogbitch of all times, nämligen Kissie! Och jag måste hejda mig ganska kraftig för jag vet inte riktigt vart jag ska börja någonstans. Rent spontant så tycker jag Kissie är en jävla poser. Jag förstår inte varför man vill låtsas inte vara sig själv på en blogg? Vad kan det ge mer än massa läsare? Hon säger ju själv att sådan hon är på bloggen är hon inte i verkligheten och att hon sätter på sig en "mask" varje gång hon bloggare. Men det känns så jäkla konstigt. Om man nu gör det, då ska man väl förfan inte berätta det för folk? Jag menar, det är ju någonslags image, och en image ska man ju inte bara sabba sådär. Det BÄSTA (eller ska jag säga blondaste) är att hon säger det i Vakna med The Voice. Oj, news flash kissie: FOLK LYSSNAR FAKTISKT PÅ DET PROGRAMMET. Det är så fruktansvärt roligt och jag tror inte ett dugg på vad kissie säger när hon påstår att det är en "image". Kissie är emot fildelning och hennes argument är att hon tycker att artisterna ska få betalt för deras jobb. Det roliga här är faktiskt att jag spelar i ett hyffsat framgångsrikt band och jag kan berätta för er att artisterna ÄNDÅ tjänar pengar på deras musik. och VARFÖR? Jo, folk laddar ner deras musik. Tycker den är bra och går på spelningen. Vad tjänar en artist bäst på? SPELNINGEN, inte SKIVAN. Så, kissie verkar inte veta vad hon snackar om. Ladda ner och gå på spelningar. Då tjänar dom mest.
Varför inte ta och visa vad kissie har skrivit på sin blogg idag, det verkar som att alla "inne-bloggare" har någonslags ätstörning.

"Saknar mig tjockisar? Klart ni har! Jag har iaf nu tränat klart på gymmet, så himla skönt! Blir bara bättre och bättre för varje gång, men klaga tänker jag f*n inte sluta med.. Jag är nog den som hörs högst på gymmet “VAFAN SID JAG VILL INTEEEE!!”, osv.. Men han gillar mig ändå, it’s me..? DAH!

Dock har jag nu börjat förstå hur jobbigt det är att gå på diet, tex som idag när jag var ute med Amir.. Vad f*n händer med den traditionella bloggfikan som alltid fotar och bloggar ifrån?! Dom där mackorna är säkert rena fett bomber."

Först och främst måste jag säga att FAN vad alla bloggare ska skriva som treåringar. Herregud, om man nu ska vara en "proffsbloggare" så kan man väl för satan se till att skriva på proper jävla svenska så man förstår vad det är dom menar. Jävla bloggare, "wäh, jag är tjock". Alla "inne-bloggare" (förutom Baby Senorita och Blondinbella, HA!) är verkligen pinnsmala. Och alla verkar ju vara stolta över att dom lever "hälsosamma liv" och äter sunt och bös. Fan, kissie behöver verkligen INTE gå på en diet och nu när hon skriver att det är så jävla jobbigt så kan hon väl bara SKITA I DET OCH SLUTA LIPA! Det är så fruktansvärt mycket whine på "inne-bloggar" idag. Och GUD, vad händer egentligen med den traditionella fikan?! SÄTT ER PÅ FIKET OCH TA NÅGOT SOM INTE ÄR SÅ JÄVLA OHÄLSOSAMT DÅ! Ett glas vatten? lite juice? (oj just det, juice innehåller socker). Det verkar som att hon inte vill träna heller. Jag menar, hon whinar ju åt det också.
Sumering: Jag får en känsla med STÖRSTA SÄKERHET att kissie inte är nöjd med sig själv. Först och främst visa sig på internet som den personen som hon "egentligen inte är", och sedan visa sig i media som "den personen hon är". JAG tror att det inte finns någon image hos kisse. Jag tror bara att hon insåg för ett tag sedan hur jävla fånig hon är och då måste man ju sjävklart försvara det med att säga en fet LÖGN. Kissie, du är som du är och jag förstår att du hatar det. Men istället för att hata sig själv, kan du väl bara sluta LIPA och ÄNDRA DIG. Det skulle nog faktiskt hela Sverige (men mest jag) uppskatta som FAN!

// Jimmy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0