En nål i en höstack

Jag surfade runt lite och hittade en väldigt speciell person... Emo eller fjortis, det bestämmer du: http://faleshiia.devote.se/.
Hon verkar vara ganska sur på Kissie. Vilket jag gillar. Men jag vet inte riktigt vad jag ska säga om hennes stil. Det känns som att hon ena stunden är fjortis och andra emo. Hon ligger nog någonstans mitt i mellan. Lite kul! Hon ska ha få en bäbis också och hon har lagt ut massa bilder på denna bäbis på henne blogg. Jag såg nyligen ett program om det på svt2. Om man ska få ta sådana beslut för sitt barn eller något. Jag minns inte, halvsov när det sändes.  Men jag tänker faktiskt inte lägga ner mer tid på att skriva om faleshiia. men om du läser detta så grattis till ungen och välkommen till min blogg.

// Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0