Information

Goddag.
Idag orkar jag inte faktiskt inte hacka på någon stackars fjortisbloggare så det får bli lite information istället.
Denna blogg skapade jag bara för att jag är så jävla trött på alla "inne-bloggare" nu för tiden. Jag tycker alla är patetiska och kända för HELT fel saker. Ni kanske tror att jag hatar alla bloggare och att föra en blogg är det värsta jag vet. Men så är det inte. Jag tycker själv det är skitroligt att skriva blogg, och tycker det är roligt att läsa andras också. Det finns faktiskt bloggar som är bra och det finns folk faktiskt folk som skriver om vettiga saker. Det är bara det att jag är så trött på att se att massa unga tjejer får massa uppmärksamhet för att dom är dummaihuvudet. För speciella är dom ju inte. Jo, på ett jobbigt sätt. Förut var det ju så att det inte var så många kända bloggare. Men nu kryllar det av dom. Det känns som att den som är mest korkad får mest läsare. Det kanske stämmer, vem vet?
På denna blogg skriver jag bara vad jag tycker. Det är viktigt att få sin röst hörd om det är något speciellt man har att förmedla. Och det tycker jag denna bloggen har. Jag menar, jag är väl inte den ända som tycker sveriges "inne-bloggare" är patetiska. En annan anledning till att jag skaffade denna blogg är för att jag vill starta så många bloggbråk som möjligt. Helst med mig. Dels för att det ger mig mer material som jag sedan kan skriva skit om och dessutom för att jag tycker det är roligt. Så jag hoppas verkligen jag kan få tillräckligt många läsare så att denna blogg når ut till alla "inne-bloggare". För OM den gör det, så tror jag inte "bloggdrottningarna" kommer hålla käften om det på sin blogg. Utan ur mina erfarenheter efter ha läst alla bloggar ett tag så vet jag att ALLA "inne-bloggare" är gnällspikar. Dom har ju alltid något att klaga på eller gnälla om? Egentligen tycker jag bloggbråk är patetiskt, men tänk själv om jag lyckas få dom flesta "inne-bloggare" att börja bråka med mig. Hade inte det varit en vacker syn? Ni vet min åsikt. Det hade varit underbart. Så OM det nu är någon "inne-bloggare" eller någon som känner en "inne-bloggare" som läser denna blogg, snälla, var inte fega. Tveka inte på att skriva någonting tillbaka. För ni vet kanske redan att jag i princip avskyr er. Och jag kommer inte ge upp. Det kommer bara komma mer skit om er, hela tiden. Jag kommer gräva djupt, och jag kommer få era bloggliv att falla.

MVH
// Jimmy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0