Kunde inte hålla mig, baby senorita.

Jag blir så glad över att så många folk har läst min blogg. Från 20 läsare om dagen till 384 st. Detta hände den 15/11. Och jag förstår inte varför. Jag har inte läst några heller. Jag har ju inte skrivit på länge och ni undrar säkert varför.. Jo jag har varit utomlands. Eller vet inte riktigt om det räknas, jag var i dannmark. Så det är därför jag tyvärr inte har haft tid till att blogga. Men i am BACK och idag ska jag köra riktigt starkt.
En lista med saker jag hatar (eller älskar) med alla bloggare.
  1. Jag hatar att belleofsweden måste skriva upp "fixa mig" på hennes dagsplanering.
  2. Jag hatar (fortfarande) att Kissie är blåst.
  3. Jag hatar att belleofsweden fortfarande är en attensionwhore.
  4. Jag älskar att om man skriver kissie.se så kommer det upp en annons där det står att man kan tappa 1 kilo fett i veckan.
  5. Jag hatar att baby senoritas blogg ligger på nattstad... uhk.
  6. Jag älskar att Baby senorita gnäller på att hon är tjock när hon trycker i sig pizza och en massa godis framför ugly betty. Ohnej! Jag måste skriva mer om detta!

Denna pizza har alltså baby senorita tryckt i sig en kväll när ugly betty och desperate housewifes var på kanal 5. Jag kan tycka pizza är gott, eller nej. jag ÄLSKAR pizza. Men bara för att det är något jag gillar så äter jag det inte ofta. Jag vet inte hur läget är med baby senorita. Men om man är mån om sin hälsa och vikt så är denna pizzan kanske inte det ultimataste? Jag menar, den ser ju helt SJUK ut?! Jaja, hur som helst så drog hon sig i denna pizzan. Men hon sparade efterrätten till programmen började. Nämligen...

...ALLT DET HÄR PRECIS EFTER PIZZAN! HELT SJUKT... Nej då, nu ska vi inte vara sånna. Hon käkade inte allting. Hon åt bara sin "lilla" chokladkaka" och sin "hälsosamma" dumle. Så jag tycker vi tar en sekunds tystand för baby senorita och tackar gudarna för att hon inte åt allt. För FAN vad tjockare hon hade varit om hon hade tryckt i sig detta varje kväll.
En rolig notis innan jag slutar skriva. Förkortningen på Baby Senorita är BS. (you do the math!)

// Jimmy

Kommentarer
Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

ts

2011-05-28 @ 11:29:29
URL: http://lanjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0